تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه ارشد تحقیق در ارتباطات بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبليغات بازرگاني پخش شده از شبکه پنج سیما


این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 126 صفحه می باشد.  پایان نامه براي دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: تحقیق در ارتباطات مقدمه رسانه ­های جمعی به شکل­ها و چهره های متفاوتی با گروههای مختلف اجتماعی، قومی، شغلی و سنی ارتباط برقرار می­کنند و به ایفای نقش های متفاوتی در سطح جوامع می­پردازند. با گسترده­تر شدن رسانه­ها دامنه­ی وظایف آنها نیز گسترش یافته است. در هر دوره­ای متناسب با فعالیت و وسایل ارتباط جمعی براي آنها نقش­هایی را قائل بوده­اند فرضا" هارولد لاسول سه نقش خبری، همبستگی اجتماعی و انتقال میراث فرهنگی را براي رسانه­ها در نظر می­گیرد. کمی بعد چارلز رایت نقش سرگرمی را نیز به آن اضافه می­

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی جایگاه و تاثیر اتاق بازرگاني وصنایع و معادن در اقتصاد كشور


پیشگفتار:طی دو دهه اخیر در جهان تحولات و تغییرات شگفت آوری روی داده است كه از آن جمله می‌توان به فروپاشی نظام كمونیسم و حكومتهای دولت مدار در شوروی و اروپای شرقی و در نتیجه شكست نظریه دخالت دولت در امور اقتصادی اشاره نمود. اجرای سیاست‌های آزادسازی اقتصادی و ترویج و بهادادن به بخش خصوصی از جمله مسایل و رویدادهای بسیار مهمی‌بوده است كه كشورهای مختلف جهان بدان روی آورده‌اند. مطالعات انجام شده در زمینه عملكرد بخش خصوصی نشان می‌دهد كه طی دو دهه اخیر بسیاری از كشورهای جهان براي بهبود وضعیت اقتصادی نامطلوب خود اجرای سیاستهای آزادسازی اقتصادی و در راس آن ترویج بخش خصوصی را تنها راه حل تشخیص داده‌اند. از سوی دیگر تمامی‌كشورهای معتقد به كاهش تصدی دولت و ترویج بخش خصو

ادامه مطلب  
طراحی پورتال مدیریت تبليغات

پورتال مدیریت تبليغات 169 صفحه بصورت وردچکیدهاینترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی كه اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبليغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است.پورتال ایستگاه وسایر وب سایت­های تبليغاتی گام کوچکی است که در این زمینه برداشته شده است. در این پروژه  خواهیم كوشید تا به ماهیت تبليغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین کارکردهای مهم وب سایت تبليغاتی ایستگاه و سایر جنبه های نرم افزاری موضوع بپردازیم.در فصل اول به معرفی سایت ایستگاه و تعریف تبليغات اینترنتی می­پردازیم، در فصل دو به معرفی نیازهای نرم افزاری و نرم افزارهای وابسته می پردازیم، در

ادامه مطلب  
جنبه های اخلاقی موثر بر تبليغات در شهر کرمانشاه


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      83فصل اولکلیات               مقدمه:كی از حوزه‌های اخلاق كاربردی، اخلاق تبليغات است و برحسب گونه‌های مختلف تبليغات مانند تجاری، سیاسی و دینی مباحث اخلاقی خاصی به میان می‌آید. تبلیغ دین در اثربخشی، كارایی و نیز سازگاری درونی محتاج اخلاق دینی تبلیغ است. راغب اصفهانی درباره معنای لغوی تبلیغ می‌گوید: «بلوغ و ابلاغ یعنی رسیدن به انتهای مقصد اعم از آنكه مقصد، مكان باشد یا زمان یا امری معین». درخصوص معنای اصطلاحی تبلیغ نیز تعریفهای مختلفی ذكر شده است ولی آنچه می‌تواند برآیند مشتركات انبوه

ادامه مطلب  
تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي کالاهاي گوناگون


     چکیده :در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثير تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است.امروزه بحث فروش کالا که در نتیجه آن سود دهی بنگاه بالا رود. براي اینکه یک بنگاه بتواند کالای خود را بفروشد باید بتواند که کالای خود را معرفی نماید. هر چه که کالا بهتر معرفی شود بدون توجه به کیفیت کالا می شود فروش آن کالا را بالا برد. براي تبلیغ کالاها باید به گونه ایی عمل شود که آن کالا براي شخص، خاطرات خوشی را به یاد آورد، نه آنکه باعث ناراحتی فرد شود.ضمن آنکه در تبلیغ نمودن باید به آداب و فرهنگ آن کشور توجه شود. هر قدر که تبلیغ می تواند براي یک کالا مفید باشد، می تواند که با کوچکترین اشتباه به ضرر کالای مورد نظر تمام شود.در عصر ارتباطات که مردمان با هم در

ادامه مطلب  
گزارش کارورزی با موضوع روابط عمومی در شركت سهامی بیمه ایران


69 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایل1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبليغات‌یكی‌ از موضوعات‌ مهم‌ براي‌ كسانی‌ كه‌ به‌ كار روابط عمومی‌ اشتغال‌ دارند، تفكیك‌ بین‌ تبليغات‌ وروابط عمومی‌ است‌. اگر اینان‌ بدون‌ ملحوظ داشتن‌ وجوه‌ افتراق‌ تبليغات‌ با روابط عمومی‌ به‌فعالیت‌های‌ خود رنگ‌ تبليغات‌ بدهند، به‌ سمت‌ فعالیتهایی‌ گرایش‌ خواهند یافت‌ كه‌ تفاوت‌ اساسی‌ باماهیت‌ فعالیتهای‌ روابط عمومی‌ دارد. باید توجه‌ داشت‌ كه&zwn

ادامه مطلب  
دانلود پروژه هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیكی


هنر گرافیك همچون پوسته‌ای است كه هسته حیاتی و فرهنگ ملی را به صورت زیبایی ارائه می‌نماید. هسته یا محتوای هنرگرافیك بر پایه فرهنگ ملی قراردارد.   در این رساله سعی بر آن شده كه از بحث وسیع و گسترده گرافیك ، كه یكی از شاخه‌های این رشته ، استندهای تبليغاتی است ، تعریف مختصری بیان شده است.   قابل ذكر است كه براي ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبليغات قابل ذكر است كه براي ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبليغات داریم. تبليغات جنبه‌های گوناگونی دارد. تبليغات عمومی و تبليغات بازرگاني ، كه در همه این موارد گرافیك محیطی نقش بسیار فراوانی را در جامعه امروزی ایفاء می‌كند كه خود نیز تقسیم‌بندی و انواع مختلفی را دارا می‌باشد.   گرا

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبليغات اینترنتی


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبليغات اینترنتی64 صفحههمراه با منابع2-1- بازاریابی... 92-1-1- بازاریابی و تبليغات... 92-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبليغات... 122-2- تبليغات... 132-2-1- اهمیت تبليغات... 132-2-2- تاریخچه شکل گیری تبليغات... 152-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبليغات در ایران.. 172-2-3- برنامه تبليغاتی... 182-2-3-1- اهداف تبلیغ.. 182-2-3-2- بودجه‎بندی تبلیغ.. 192-2-3-3- پیام تبلیغ.. 202-2-3-4- انتخاب رسانه. 212-2-3-5- ارزیابی تبلیغ.. 222-2-4- رسانه‎های (ابزار) تبليغاتی... 222-2-4-1- تلویزیون.. 222-2-4-2- رادیو. 232-2-4-3- تبليغات چاپی... 242-2-4-4- روزنامه. 242-2-4-5- مجله. 252-2-4-6- بروشور. 262-2-4-7- پوستر. 262-2-4-8- تبليغات محیطی... 262-2-4-8-1- تبليغات فضای باز. 262-2-4-8-2- تبليغات در محل خری

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی


       تحقیق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی تعداد صفحات : 51 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) براي خرید و دانلود به انتهای متن مراجعه کنید.قسمتی از متن:فهرست مطالب:درک درست تبليغاتتکنیکهای اجرایی تبلیغموزیکالارایه تاییدیهداستان گوییمستندات علمیتبلیغ دوتکهشایستگی فنینمای نزدیکرتوسکوپمقایسهحل مشکلفرد سخنگوسبک زندگیانیمیشن (نقاشی متحرک)سریال (مجموعه تبلیغ)خیال پردازیروش‌های ‌تبلیغبروشورتبليغات ‌پستیپیام ‌از ‌طریق ‌ایمیلمجلاتخبرنامهروزنامه‌های ‌کاملاً ‌محلیپوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلاناتتبليغات ‌رادیوییبازاریابی ‌از ‌راه ‌دورتبليغات ‌تلویزیونیصفحات ‌وبراهنمای ‌تلفن ‌مشاغلفعالیت ‌تبل

ادامه مطلب  
تبليغات در سازمان


       تحقیق در مورد تبليغات در سازمانفهرست مطالبتبليغات چیست؟     تبليغات از کجا آمده است؟     روش هاى عمومى در تبليغات           چگونه یک آگهی خوب بسازیم           ساختار تبليغات در ایران      مكث و مسیر در تبليغات       شش مرحله براي گسترش روابط عمومی          آلودگی بصری بخاطر تبليغاتتبليغات و جنگ     تحقیقات زمینه‌ی تبليغات است            *بی‌قانونی در آشفته‌ بازار تبليغات* تاكید برخی از

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi